Politika kvality
Centrum sociálnych služieb – SLOVEN
68, 018 54 Slavnica
,,To, čo dávaš, nemá hodnotu, dôležité je, s akou láskou to dávaš.“
(Matka Tereza)
POLITIKA KVALITY
Centra sociálnych služieb - SLOVEN Slavnica
Politika kvality predstavuje systematickú starostlivosť o kvalitu poskytovaných sociálno – zdravotných služieb v oblasti sociálnej starostlivosti, ako aj kvalitu všetkých ostatných činnosti s hlavným cieľom uspokojovať požiadavky a potreby prijímateľov sociálnych služieb.
Na plnenie poslania, vízie, stratégie a dosiahnutie cieľov poskytovateľa sociálnych služieb Centra sociálnych služieb – SLOVEN a zabezpečenie systému manažérstva kvality poskytovaných služieb prijal manažment zariadenia nasledovnú Politiku kvality:
- Systém manažérstva kvality uplatňovať ako stabilný proces trvalého zlepšovania pri rozvoji zariadenia.
- Byť zariadením, ktoré poskytuje komplexné služby v sociálnej a zdravotnej oblasti so zameraním na odborný prístup kvalifikovaným personálom s dôrazom na individualitu a dôstojnosť PSS.
- Udržať odbornú úroveň vedomostí a zručností zamestnancov - plánovaním vzdelávacích aktivít s cieľom zvyšovania kvalifikácie zamestnancov, dodržiavať max. počet prijímateľov sociálnej služby na jedného zamestnanca a percentuálny podiel odborných zamestnancov a vytvárať priaznivé pracovné a sociálne podmienky pre zamestnancov.
- Všetci zamestnanci CSS – SLOVEN sú členmi tímu, ktorého cieľom je identifikovať a uspokojovať potreby klienta a tie osobitným prístupom riešiť. Klient je súčasťou tohto tímu.
- Cieľavedome a priebežne vytvárať dlhodobé, pozitívne väzby s klientmi, ich rodinou a vonkajším prostredím, mestom, regiónom, so subjektmi obdobného zamerania ale aj širokou verejnosťou.
- Zabezpečiť autonómiu klientov (spôsobom oslovovania a slobodou v rozhodovaní a pohybu), akceptovať osobitosti ich správania (s prihliadnutím na ľudskú dôstojnosť, bezpečnosť klienta a personálu).
- Sledovať najnovšie trendy v oblasti sociálnych činností a aplikovať ich na naše podmienky.
- Riadením a monitorovaním kľúčových procesov v zariadení zabezpečovať kvalitu poskytovaných služieb. Priebežne vyhodnocovať, prijímať opatrenia a pracovať na trvalom zlepšovaní, ktoré povedie k spokojnosti prijímateľov.
Táto Politika kvality je záväzné pre všetkých zamestnancov a je účinná dňom podpisu.
V Slavnici, dňa 01.01.2022
RNDr., PhDr. Martina Mutalová, PhD. ,v.r.
riaditeľka CSS - SLOVEN